Akoby sa s nimi vrece roztrhlo. Sotva skončí jedna, začne ďalšia. Tento rok to začalo súťažou s Vlastnou značkou. V januári ak zákazník nakúpil 5 výrobkov Vlastnej značky, na konci pokladničného dokladu mal ústrižok, na ktorý si vypísal svoju adresu a telefónne číslo a hodil do súťažnej urny. Ukázalo sa, že výrobky našej značky sú veľmi obľúbené, o čom svedčilo množstvo súťažných ústrižkov zaslaných z predajní. Súťažilo sa o 5 nákupných poukážok, každá v hodnote 350 €, 15 nákupných poukážok po 100 € a 30 nákupných poukážok po 50 €.
Len čo boli vylosovaní výhercovia tejto súťaže, začala súťaž nová, každoročná, veľkonočná. Bola na podobnom princípe, ako tá predošlá, no tentoraz na konci pokladničného dokladu pri nákupe nad 20 € bola buď okamžitá výhra, ktorá bola v podobe Pigi čaju, tyčinky Milka Tender, Gemerky, plechovky piva Zlatý Bažant, treščej pečene, Ppon Beru, plechovky Semtexu, a hygienických vreckoviek Biova, alebo postup do ďalšieho zlosovania, kde mohli zákazníci vyhrať nákupné poukážky v hodnote 300, 100 a 40 €, alebo auto Kia xCeed. Týždeň pred Veľkou nocou sme otvorili zrekonštruovaný supermarket na ulici Karola Salvu v Ružomberku. Pri príležitosti otvorenia prebiehala v predajni okrem Veľkonočnej súťaže, aj súťaž v tipovaní hodnoty tovaru vo vystavovanom darčekovom koši, ktorý si zákazník s najbližším tipom mohol odniesť domov. Taká istá súťaž prebehla aj v zrekonštruovanej predajni supermarketu na sídlisku Podbreziny v Liptovskom Mikuláši.
Po Veľkonočnej súťaži začala kampaň s nálepkovým albumom. Prebieha už 6. rok a každý rok je iná, zaujímavá téma, z ktorej sa deti našich zákazníkov, ale podľa nášho prieskumu aj dospelí zákazníci, dozvedia niečo nové. Tento rok je to album na tému Lego. Akcia spočíva v tom, že si zákazníci do zakúpeného albumu nalepia nálepky, ktoré dostanú k nákupu v hodnote 10 €. Súčasťou tejto kampane je aj predaj stavebníc Lego s 30% zľavou. Táto akcia prebieha od 1. mája až do konca júna. Po jej skončení je už pripravená ďalšia súťaž. Žeby letná Kolesománia? Nechajme sa prekvapiť.
Aby sme pre súťaže nezabudli spomenúť aj veľmi dôležitý sviatok – Medzinárodný deň detí. Deti z detského domova, ktoré už roky podporujeme, dostali od nás k svojmu sviatku balíčky a k ich športovému dňu organizovanému deň pred sviatkom MDD sme im poskytli osviežujúce nápoje a sladkosti, aby si po športovom výkone mohli doplniť energiu. Ich športový výkon sledovali aj obchodno-prevádzkový riaditeľ Ing. Michal Tužák a vedúci oddelenia marketingu Ing. Bohuslav Janovčík, ktorí boli na túto akciu pozvaní. Pre nich, ale hlavne pre deti, to bol mimoriadny zážitok.
Pri príležitosti MDD sme nezabudli ani na deti z materských škôl, ktoré sú našimi pravidelnými zákazníkmi a poslali sme im k ich sviatku sladkosti. Prajeme všetkým deťom, nielen v deň detí, ale po všetky dni, aby žili v mieri, mali šťastné a spokojné detstvo a aby boli všetkými milované.