COOP Jednota sa už po ôsmykrát teší z ocenenia Superbrands. Titul udeľuje odborná porota značke, ktorá odzrkadľuje silu brandu, schopnosť plniť svoje sľuby, inovovať a neustále napredovať.
Na toto ocenenie môžu byť nominované iba značky, ktoré prešli prísnym výberom. Komisiu tvoria poprední a uznávaní marketingoví a komunikační experti, ktorí sledujú dva ciele: prezentovať príklady hodné nasledovania pre všetkých, ktorí sa chcú rozvíjať a nechať sa inšpirovať tými najlepšími, a zároveň uvádzať do pozornosti mimoriadne silné značky.
Na Slovensku sa ocenenie Slovak Superbrands udeľuje už deväť rokov. Odbornej i širšej verejnosti sprostredkúva históriu úspechu najpopulárnejších značiek na Slovensku. Medzinárodný program Superbrands Awards vznikol v roku 1995 vo Veľkej Británii. Dnes sa toto rešpektované ocenenie udeľuje už v takmer stovke krajín.
Prvé miesto v súťaže Hermes Komunikátor roka 2020 v kategórii Krízová komunikácia
Najväčšia slovenská maloobchodná sieť COOP Jednota neustále zdôrazňuje veľkú vďaku svojmu personálu a všetkým ľuďom v prvej línii za nasadenie a obetavosť počas pandémie. Projekt „Poďakovanie COOP Jednoty ľuďom v prvej línii“ neunikol pozornosti odbornej poroty. Hlavným posolstvom kampane bolo vyjadrenie spolupatričnosti a vďaky všetkým ľuďom v prvej línii, našim zamestnancom, ale aj všetkým pracovníkom v bezpečnostných zložkách. Reklama získala veľmi vysokú „páčivosť“ – až 88%, čo je o 22% viac ako je benchmark.
COOP Jednota potvrdila lídra v obľúbenosti privátnych značiek
Tradičný obchodný systém COOP Jednota má vo svojom portfóliu viac ako 700 výrobkov vlastnej značky. Produkty sú vďaka pomeru vysokej kvality a výhodnej ceny u zákazníkov veľmi obľúbené. Potvrdil to aj veľký spotrebiteľský prieskum agentúry Nielsen, ktorý bol súčasťou marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020. Maslo, bryndzu, mak a detský čaj si v konkurencii brandových výrobkov zvolili za najlepšie novinky tohto roka samotní zákazníci. Absolútnym víťazom prieskumu sa v konkurencii viac ako sto produktov stalo COOP maslo.
Druhé miesto pre našu reklamu „Na tom našom dvore“
COOP Jednota bodovala aj v online priestore. YouTube zverejnil rebríček najúspešnejších slovenských reklám minulého roka. Druhé miesto získala naša reklama „Na tom našom dvore“ v spolupráci s Mirom Jarošom.
Vyhodnotenie najúspešnejších reklamných kampaní na slovenskom YouTube prebieha v súlade s globálnymi kritériami YouTube Ads Leaderboard. Finálne poradie bolo zostavené na základe algoritmu, ktorý zohľadňuje počet videní, mieru organického zhliadnutia videa voči všetkým zhliadnutiam, mieru interakcie (palce či zdieľanie), čas strávený sledovaním videa.